Lonneke Rozema

    Imagomaker & Merkstrateeg

    Vormgeven vanuit de omgekeerde strategie, daar ligt mijn kracht.

    Klantprofiel

    Niet wat mijn klant wil, maar wat haar doelgroep mist. Omgekeerde strategie door onderzoek, (klant)profielbepaling, kennis en dáár inspringen waar de concurrentie het laat liggen.

    Cruijffiaanse waarheden

    Ik hou van logica, zoiets als Cruijffiaanse waarheden. Waar simpelweg niets tegenin te brengen is. Met pure logica bereik je een onbetwist creatief en ijzersterk product, zowel online als offline.

    Unique Selling Point

    De carrièreswitch. Door mijn jarenlange ervaring in de zorg heb ik een brede mensenkennis opgedaan wat ik nu succesvol inzet voor profielbepaling en (online) marketing. (Mensen)kennis is key!

    Een vakidioot, imagomaker, met een tomeloze spirit en een onuitputtende creativiteit.

    Mensen in hokjes plaatsen is in de huidige maatschappij definitely not done. Maar als het gaat om koersbepaling, marketing en identiteit een absolute must. Feit blijft, er zijn maar 4×4 soorten persoonlijkheden. Als je de capability bezit om te onderzoeken uit welke persoonlijkheid de grootste doelgroep bestaat, is het gemakkelijk om hier de strategie op uit te zetten. Ik ben succesvol in staat deze mensenkennis om te zetten in een sterke en aansprekende campagne. Van daaruit geef ik vorm aan zowel offline als online uitingen en kan het niet anders dan dat de doelgroep zich in het product of dienst herkent. Alles voor meer verkeer, meer fans, meer leads en meer sales.

    Design
    Marketingcampagne
    Project management
    Front-end development
    Adobe
    MS Office
    Social Media
    Mid-mid
    Eerlijk
    Assertief
    Resultaatgericht
    Know How
    Strategisch