Niet zomaar een logo

Wij creëren een merk.
Niet een logo maar

Uw logo ontwerp

Veel (startende) ondernemers laten zich door smaak en enthousiasme regeren. Juist in deze fase is het belangrijk om marktonderzoek te doen en strategische keuzes te maken omdat het niet alleen belangrijk is wat de ondernemer verwacht, maar vooral wat de markt vindt.
Wij zullen samen met u kijken waar deze balans elkaar raakt. Het gaat Anblick niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit. Hoe sterker wij uw merk kunnen maken, hoe trotser wij zijn. Ook achteraf gelijk krijgen vinden wij prima. Een droom is fantastisch, maar een goed plan is een onderbouwde toekomst.

Niet iedereen kan

een logo ontwerpen

Daar is dat verschil tussen iemand die iets kan downloaden en de creatieve vakidioten. Die ervaren het én voelen uw noodzaak. Ze luisteren naar uw input, wensen en doelstellingen én luisteren naar de creativiteit van zichzelf.

Input

In de eerste plaats ontvangen wij graag de input. Verzamelen informatie over het (nieuwe) bedrijf, markt en de doelgroep. Met deze informatie stippelen wij de vervolglijnen uit.

Sparren

De designers van Anblick gaan samen brainstormen met de verzamelde informatie. Tijdens dit proces wordt er ook gekeken welke designer het beste binnen het profiel past.

Ontwerpfase

De designer gaat aan de slag met schetsen en het omzetten naar een ontwerp. Hier kunnen een aantal verschillende concepten ontstaan waarop voortborduurt wordt tijdens correctierondes.

Oplevering

Eindresultaat is bereikt indien er een sterk ontwerp staat waar u het bedrijfsprofiel in herkent. Wij adviseren u in de diverse mogelijkheden van het inzetten op diverse media en platforms.